designed by Template Trackers Published..Blogger Templates


恩典之路 [#Chord] [#國] [#詩歌] [#感恩]

|


恩典之路

F                Dm      F
[你]是我的[主] 引[我]走正義[路]

Bb       F     Gm      C
[高]山或低[谷] 都[是]你在保[護]

F       C     Dm       F
[萬]人中唯[獨] 你[愛]我認識[我]

Bb       F/A    Gm    Bb      C
[永]遠不變[的]應許 這[一]生 [   ]都是祝[福]


()
F        C       Dm       F
[一]步又一[步] 這[是]恩典之[路]

  Bb       F    Gm       C
你[愛] 你[手] 將[我]緊緊抓[住]

F       C      Dm      F
[一]步又一[步] 這[是]盼望之[路]

  Bb      F        Gm      Bb C  F
你[愛] 你[手] 牽[引]我走這[人][生][路]

結他 CAPO 和弦變調表

推薦視頻